Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mylène Ree - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mylène Ree - WaarBenJij.nu

Sydney

Blijf op de hoogte en volg Mylène

12 November 2016 | Australië, Sydney

Sydney is groot. Heel groot, en druk. Maar het heeft ook hele prachtige rustige plekjes en dat maakt Sydney zo mooi! Ik heb al veel meegemaakt en gedaan deze 1.5 week. Een citytour door Sydney, de Sydney harbour cruise op een catamaran,  beachtour tussen coogee beach en bondi beach (wat echt heel prachtig is!), geknuffeld met een kangaroe:), sandboarden en een dolfijnencruise. Ja het was dus super in Sydney! Nu zit ik in de bus naar m'n volgende stop, Byron Bay, waar ik erg benieuwd naar ben hoe het daar zal zijn :).
De foto's volgen nog. Ga nu eerst lekker genieten van alle uitzichten om me heen ;).

• 12 November 2016 - 13:17

Wim:

We zijn Super Trots op je Mylène. Geniet ervan ! xxxx

• 12 November 2016 - 13:21

Elly :

Het klinkt geweldig. Veel plezier in Byron Bay. Groeten uit het hele koude Heenvliet.

• 12 November 2016 - 14:40

Rebecca VO:

Wat enorm gaaf allemaal zeg. De foto's die ik van mama heb gezien waren ook zo leuk. Wat een ervaringen. Geniet lekker meid. Dikke kus

• 15 November 2016 - 14:26

Idske:

Wat ontzettend leuk Mylene om je zo te kunnen volgen in je super reis
    Tot nu alleen maar genieten heerlijk .!!