Brisbane - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mylène Ree - WaarBenJij.nu Brisbane - Reisverslag uit Sydney, Australië van Mylène Ree - WaarBenJij.nu

Brisbane

Blijf op de hoogte en volg Mylène

21 November 2016 | Australië, Sydney

Australië.. Al lang een droom van me geweest om er heen te gaan, en eindelijk besloot ik om er ook echt heen te gaan. Niet veel tijd gehad om mijn backpackers avontuur voor te bereiden omdat ik pas een maand van te voren besloot om te gaan backpacken. Ik leefde er naar toe, elke dag keek ik er steeds meer naar uit, maar ook elke dag nam de spanning toe. Is dit wel de goede keuze? Is het niet beter om gewoon hier in het vertrouwde Nederland te blijven? Ga ik wel vrienden vinden daar? Ga ik het überhaupt wel leuk vinden? Eenmaal op het vliegveld steeg de spanning zo erg dat ik na het uitzwaaien van mijn lieve lieve familie en vrienden niet meer kon stoppen met huilen omdat ik op een of andere manier super bang geworden was.. Je kijkt er zo naar uit en opeens voel je je super klein.. Deze spanningsgevoel heeft de hele reis geduurd, dus ik kan je zeggen het was geen fijne reis haha.
Maar nu ben ik al bijna een maand van huis en wat ben ik blij dat ik dit toch door heb gezet! Het is zo fantastisch hier. Je ontmoet elke keer op elke plek waar je komt weer super leuke nieuwe mensen van over heel de wereld, elke plaats heeft bijzondere plekjes, elke stad is uniek.
Er zijn nu al dagen dat ik soms iedereen mis, maar dat maakt het alleen maar leuker om iedereen straks na deze geweldige ervaring weer te zien!
Afgelopen week ben ik in Brisbane verbleven. Waaronder ik gister naar het Australia Zoo ben geweest van Steve Iriwn, wat een gaaf park is dat!
Eergisteren heb ik een baan gekregen als au pair bij een super leuke lieve familie waar ik vandaag ben aangekomen. Ik zal hier waarschijnlijk 4 maanden blijven en daarna gaat mijn reis voor 1 / 2 maanden verder richting Cairns. Er staan nog veel leuke activiteiten en mooie plaatsen op mijn lijst. Het is allemaal nog 1 groot raadsel hoe het verder gaat, maar het is fantastisch om dit raadsel uit te zoeken.
Jullie horen snel weer van me!

En ohja, nog wat foto's van tot nu toe de plaatsen Sydney, Port Stephens, Byron Bay en Brisbane. De rest van de foto's is te vinden op facebook. :)

  • 21 November 2016 - 13:00

    WiMonique:

    Geweldig Meis, Wat vinden wij het Super Stoer dat je dit grote avontuur op je 18e alleen bent aangegaan.
    Wij genieten iedere dag met je mee. " Follow Your Dreams "! xxxx WiMonique

  • 21 November 2016 - 13:33

    Mart Meeuwsen:

    Lieve Mylene wat een leuk verslag. Wij hopen dat je nog heel veel plezier mag hebben . Dikke knuffel van ons .

  • 21 November 2016 - 14:41

    Monique:

    Wat geweldig Mylene om je verslag te lezen. Super stoer dat je deze reis aan het maken bent! Voor vandaag gefeliciteerd met Mama!! Ik kijk uit naar je volgende verhaal... leuk toch om een klein beetje met je mee te reizen. Veel plezier!! XXX Monique

  • 21 November 2016 - 17:42

    Yvonne:

    Super Mylene

    Geniet ervan en leukeen blog. Ik blijf je volgen hoor.
    O en gefeliciteerd met moeders.
    Xxx groetjes van de Donkerslootjed

  • 22 November 2016 - 20:32

    Jenny Werleman:

    Lieve Mylene, heel leuk om je avonturen te lezen.Het is fijn om nu bij een lief gezin te zijn met vast ook lieve kindjes.Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat beleven!
    Veel plezier ! Groetjes! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mylène

Actief sinds 25 Okt. 2016
Verslag gelezen: 476
Totaal aantal bezoekers 106050

Voorgaande reizen:

01 November 2016 - 07 Mei 2017

Backpacken door Australië

Landen bezocht: